Wszystko co powinniśmy wiedzieć na temat feromonów. Badania naukowe, opinie, porównanie produktów

Jaki błonnik na zaparcia?

Odpowiednia dieta to klucz do zdrowia nie tylko jelit, ale i całego organizmu. Należy ją stosować nie tylko wówczas, gdy wystąpi problem z zaparciami. Ale i wówczas, gdy nie wskazuje się żadnych niepokojących objawów. Najbardziej korzystne są produkty bogate w błonnik. Jaki błonnik na zaparcia? Każdy, który znajduje się w produktach pochodzenia roślinnego. Ponieważ nie jest on trawiony przez ludzki organizm, uważany był za całkowicie zbędny. To jednak nieprawda, ponieważ stanowi niezbędny składnik. Zawarty jest w różnych suplementach diety, takich jak Gastramin. Zalecany jest we wspomaganiu walki z zaparciami.

Gastramin można zakupić w każdej aptece stacjonarnej lub internetowej. Wystarczająca jest jedna kapsułka dziennie, przepita szklanką wody. Zawarty w niej błonnik zanim ulegnie wydaleniu spełnia ważne funkcje dla odpowiedniego działania całego organizmu. Wspomaga właściwą pracę jelit i wchłania wszystkie produkty powstałe w wyniku fermentacji. Jest rodzajem czyściciela organizmu ludzkiego. W zestawie z pektyną skutecznie oczyszcza więc wszystkie narządy z toksyn.

Dietę bogatą w błonnik warto stosować w połączeniu z suplementami diety. Pomocny może okazać się Gastramin, który łączy w sobie wyciągi z kilku ziół, które oczyszczją jelita i pomagają w walce z zaparciami. Błonnik może również występować w formie sypkiej. Może być dodawany do kefiru, czy jogurtu. W sklepach jest szeroki wybór. Przed zakupem warto zapoznać się z opiniami o poszczególnych rodzajach.

Jeżeli chodzi o produkty bogate w błonnik, są to przede wszystkim: otręby pszenne, orzechy, siemię lniane, czy wiórki kokosowe. Są to o tyle dobre produkty, że mogą być formą przekąsek. Błonnik występuje ponadto w dużych ilościach w pieczywie razowym, kaszy gryczanej i surówkach. Spożywanie tych produktów jest w pełni bezpieczne dla jelit wspomaga walkę z zaparciami. Przywracają naturalną perystaltykę jelit i nawilżają śluzówkę narządów trawiennych. Dzięki temu problemy z wypróżnianiem są szybciej rozwiązywane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.