Wszystko co powinniśmy wiedzieć na temat feromonów. Badania naukowe, opinie, porównanie produktów

Chrapać – jak przestać?

Z pozoru niewinne chrapanie, może doprowadzić do uczucia niewyspania nawet po kilku godzinach snu. Chrapania nie powinno się lekceważyć, bo mogą mu towarzyszyć ryzykowne bezdechy. Jak więc przestać chrapać? Przyczyną chrapania może być nieodpowiedni styl życia. Warto więc zmienić kilka złych nawyków powodujących zaburzenia snu, zanim poszukamy pomocy lekarza. Pogłębienie chrapania powoduje na przykład pozycja ciała na plecach. Język w takiej pozycji opada ku tyłowi, usta się otwierają, zwęża się kanał nosogardzieli i cieśń gardzieli. Żeby przestać chrapać, najlepiej jest położyć się na boku. Należy też całkowicie wyleczyć infekcje, które powodują niedrożność dróg oddechowych i zmuszają nas do oddychania ustami. Pomóc przestać chrapać może też odpowiednia poduszka, dlatego że bardzo ważne jest prawidłowe podparcie głowy, szyi i kręgosłupa. Aby przestać chrapać warto też zrezygnować z papierosów i alkoholu. Alkohol powoduje wiotczenie mięśni gardła i języka, palenie tytoniu zaś utrudnia wydobywanie się powietrza z płuc. Zwróć także uwagę na odpowiednią temperaturę i wilgotność w sypialni. Temperatura powinna być około 18-21 stopni a wilgotność 40-60 procent.

Polecam:

lashparade serum I gastramin sklad I uronal suplement diety I artroser na stawy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.